Ніхто не вірить у гіпотезу, за виключенням того, хто її висунув, але всі вірять у експеримент , за виключенням того, хто його проводить. Саме з таких слів хочеться розпочати повідомлення про те, що 30 січня 2014 року, в залі Дубровицького районного методичного кабінету, відбулося рандеву творчих лабораторій районного рівня з теми експериментальних досліджень: «Формування інноваційного освітнього простору шляхом упровадження сучасних освітніх технологій», «Формування ціннісних ставлень конкурентоспроможної особистості через реалізацію Програми національного виховання учнівської молоді». Завідувач районного методичного кабінету Т. Ф. Таборовець доповіла про важливість даної дослідно-експериментальної діяльності як для загальноосвітніх навчальних закладів, так і для району в цілому. А методисти Рабешко О.Л. та Ярмошевич С.М. висвітлили основні завдання дослідно-експериментальної діяльності, гіпотезу та очікувані результати даного експерименту. За результатами аналізу звітів про результати експериментальної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах (організаційно-підготовчого етапу) можна зробити висновки, що інноваційна діяльність: допомагає педагогічним колективам краще розуміти завдання сучасної школи та розробляти оптимальні шляхи вирішення освітніх проблем; сприяє створенню умов в освітньому середовищі, які мотивують учнів до здобуття знань та застосування їх у різних видах освітньої діяльності. При цьому варто зауважити, що сучасні навчальні заклади: Дубровицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2, Колківський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів –ДНЗ”, Лютинський НВК ”ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ”, саме в них, активно ведеться дослідно-експериментальна діяльність, вирізняються грамотною, системною та послідовною науково-методичною роботою з педагогами, що дозволяє спрогнозувати позитивний результат усього навчально-виховного процесу. |