Неділя, 22.12.2024, 17:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 30 » Впроваджуємо експеримент у ЗНЗ
17:24
Впроваджуємо експеримент у ЗНЗ

   Ніхто не вірить у гіпотезу, за виключенням  того, хто її висунув, але всі вірять у експеримент , за виключенням  того, хто його проводить.  Саме з таких слів хочеться розпочати повідомлення про те, що 30  січня 2014 року, в залі Дубровицького районного методичного кабінету, відбулося рандеву творчих лабораторій  районного рівня з теми експериментальних досліджень: «Формування інноваційного освітнього простору шляхом упровадження сучасних освітніх технологій», «Формування ціннісних ставлень конкурентоспроможної особистості через реалізацію  Програми  національного виховання учнівської молоді».
   Завідувач  районного методичного кабінету Т. Ф. Таборовець  доповіла про важливість даної дослідно-експериментальної діяльності як для загальноосвітніх навчальних закладів, так і для району в цілому.  А методисти Рабешко О.Л. та Ярмошевич С.М. висвітлили  основні  завдання дослідно-експериментальної діяльності, гіпотезу та очікувані результати даного експерименту. 

   За результатами аналізу звітів   про результати експериментальної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах (організаційно-підготовчого етапу) можна зробити висновки, що інноваційна діяльність: допомагає педагогічним колективам краще розуміти завдання сучасної школи та розробляти оптимальні шляхи вирішення освітніх проблем; сприяє створенню умов в освітньому середовищі, які мотивують учнів до здобуття знань та застосування їх у різних видах освітньої діяльності.

   При цьому варто зауважити, що сучасні навчальні заклади: Дубровицька загальноосвітня школа І-ІІІ  ступенів №2, Колківський  НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів –ДНЗ”, Лютинський НВК ”ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ”, саме  в них,  активно ведеться дослідно-експериментальна діяльність, вирізняються грамотною, системною та послідовною науково-методичною роботою з педагогами, що дозволяє спрогнозувати позитивний результат усього навчально-виховного процесу.
Категорія: Вчительські новини | Переглядів: 621 | Додав: romachkin | Теги: Таборовець, експериментальна діяльність, експеримент | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz