Особливості проектування й методики уроку суспільних предметів в контексті оновлення змісту історичної освіти
Так звучала тема районного семінару-практикуму учителів суспільних предметів, який відбувся у приміщенні ЦПО 26 листопада 2014 року.
Про шляхи та умови досягнення професійної компетентності сучасним учителем суспільних предметів говорила Пікнер Т. М. (методист РМК), закцентувавши увагу на прикладах досягнень у професійному зрості окремих вчителів суспільних предметів нашого району. Практичну частину семінару забезпечили вчителі суспільних предметів Мочулищенського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ», розпочавши віртуальною подорожжю до свого ЗНЗ.
«Маю стійке переконання, що кожний справжній вчитель повинен формувати свою власну педагогічну систему, яка допоможе створити найкращі умови для отримання знань учнями, перетворення здобутих знань на переконання і застосування їх у життєвих ситуаціях. Завдання моє, як вчителя,- обрати педагогічні стратегії, що забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми», - ділилася досвідом роботи про особливості проектування й методики уроку правознавства та позакласної роботи з правознавства в контексті оновлення змісту історичної освіти Заблоцька Тамара Василівна, учитель Мочулищенського НВК. А Шеремета Лілія Петрівна, учитель історії того ж загальноосвітнього навчального закладу, показала відеоурок: практичне заняття «Про що можна дізнатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево» (5 клас), та досить професійно зробила з використанням презентації самоаналіз уроку.