Учителі-суспільники ділилися досвідом з методики розвитку обдарованості школярів та формування картографічних умінь в учнів
19 лютого 2014 року у приміщенні ЦПО відбулися спільні засідання учителів суспільних предметів району усіх категорій, що входять до різних методичних форм роботи. З метою актуалізації та розширення знань вчителів із теоретичних основ роботи з обдарованими учнями, створення умов для обміну творчими ідеями та досвідом роботи з розвитку обдарованості школярів при викладанні суспільних предметів учителі-члени районної творчої групи виступили з презентаціями до тем: «Розвиток інтересу школярів до вивчення історії. Сучасний урок історії як творчий процес пізнання світу» (Васильчик О. О., учитель історії Заслуцького НВК «ЗОШ І-ІІ ст..-ДНЗ»), «Особливості методики використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії» (Бандура Т. М., учитель історії Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, учитель – переможець у номінації «Педагогічна майстерність» Х Міжнародного конкурсу творчих робіт школярів, студентів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», організований Українським інститутом вивчення Голокосту «ТКУМА»), «Використання інтерактивних методів навчання як шляху формування творчої та інтелектуально розвиненої особистості» (Чудік О. Т., учитель історії Лютинського НВК), «Проектні технології в інтелектуальному, творчому розвитку дитини» (Турук Г. С., учитель історії Сварицевицького НВК), «Організація презентації учнівських досягнень (преса, позакласні заходи, конкурси, захисти пошуково-дослідницьких робіт МАН, публікації, веб-сторінки власних проектів тощо)» (Деркач С. Я., учитель історії Залузького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»), цікавим також був виступ Мазанович В. В., психолога Туменського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ” «Обдарована дитина: психологічні проблеми навчання, виховання та розвитку». Під час практичної частини учителі мали можливість віртуально побувати у кабінетах Туменського НВК, побачити урок з історії України у 9 класі учителя Олени Адамівни Діжурко, на якому було показано приклад формування в учнів картографічних умінь як складника просторової компетентності. Тетяна Пікнер, методист КУ РМК
Матеріали для завантаження: |