У центрі уваги вчителів світової літератури – проблеми формування ключових компетентностей учнів та реалізація Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
Практична значимість проблеми полягає в тому, що компетентнісний підхід до вивчення світової літератури передбачає результат – випускника-читача, здатного отримувати насолоду від спілкування з твором мистецтва… І.Григор’єва
У сучасному світі , який дедалі більше орієнтується на інтелектуальний та творчий потенціал особистості , лише життєво компетентна людина спроможна себе реалізувати та досягти успіху. Тому завданням школи ХХІ століття є розвиток особистості учня, його становлення – через набуття фахових та соціальних компетентностей. Головне завдання сучасної системи освіти — створення умов для якісної освіти, впровадження компетентнісного підходу — це найважливіша умова, що працює на підвищення якості освіти. Проблемі «Формування ключових компетентностей учнів через реалізацію Державних стандартів в освітній галузі «Мови і літератури» було присвячено засідання районного методичного об'єднання вчителів світової літератури, яке відбулося 29 січня 2013 року. У рамках засідання досвідом роботи з проблемного питання поділилися керівник районного методичного об'єднання Білотіл Галина Іванівна, вчитель-методист Дубровицького НВК «Ліцей-ЗОШ І – ІІ ступенів», Рожко Сніжана Петрівна, вчитель Заслуцької ЗОШ І – ІІ ступенів, Пінчук Марія Василівна, вчитель Берестівської ЗОШ І – ІІІ ступенів, Луцук Марія Миколаївна, вчитель Туменської ЗОШ І – ІІІ ступенів.
Модель інновацій ного уроку з його відеофрагментами презентувала учасникам навчального заняття Мосійчук Ірина Антонівна, вчитель Висоцької ЗОШ І – ІІІ ступенів. Цікавим було спілкування вчителів світової літератури з проблем розвитку читацької активності школярів, урізноманітнення методів ,прийомів та форм позакласної роботи з предмета як засобу формування життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу. На завершення заняття вчителі ознайомились з нормативними документами МОНмолодь спорту України з питань організації навчально-виховного процесу.
|