Пошукова та творча діяльності учня як засіб активізації особистісного, емоційно-естетичного ставлення до мистецьких цінностей
07 травня 2014 року на базі Бережницького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» відбувся районний семінар-практикум учителів художньої культури з теми «Ефективна організація пошукової та творчої діяльності учня як засіб активізації особистісного, емоційно-естетичного ставлення до мистецьких цінностей».
Питання розвитку і самореалізації через творче самовираження у сфері мистецтва в процесі вивчення художньої культури розкрила у своєму виступі методист районного методичного кабінету С.М. Ярмошевич. Керівник семінару-практикуму І.М.Гузич наголосила на реалізацію творчого підходу в процесі розвитку здатності учнів емоційно реагувати на художні твори і знаходити в них особистісний смисл. Цікавим і змістовним був виступ вчительки Л.І.Вовчик з теми «Робота з творчо обдарованими дітьми. Підготовка учнів до участі в конкурсах художньо-естетичного напрямку, МАН», впродовж якого поділилася досвідом роботи з обдарованою молоддю.
Педагоги відвідали урок у 9 класі на тему «Пам`ятні місця краю, пов’язані з життям і творчістю відомих митців» та побували на екскурсії в кімнаті-музею Т.М.Бриж та Авеніра Коломийця, яку успішно провів М.М.Воробей, вчитель даного НВК. Тільки схвальні відгуки залишили гості про відвіданий урок та бездоганну екскурсію не приховуючи свого захвату від високого рівня підготовки вчителів і учнів. Також вони подякували директору закладу Г.В.Кедрук та всьому педагогічному колективу за чудову атмосферу, що панує в школі, а також за творчий підхід до естетичного виховання учнів.
С.Ярмошевич, методист КУ РМК
Доступно для завантаження:
- Програма з художньої культури для загальноосвітніх навчальних закладів (9-11 класи);
- Виступ учителя художньої культури та образотворчого мистецтва Дубровицького НВК «Ліцей-школа» Ірина Гузич. |