Навчалися новопризначені керівники шкіл Навчальний заклад- багатофункціональна система, яка потребує постійного контролю за всіма напрямками роботи. Як спланувати контрольно-аналітичну роботу керівника школи, як готуватися до відвідування та аналізу уроку, як зробити дієвий графік різних видів контролю за процесом викладання предметів?..Такі питання вивчалися слухачами Школи новопризначеного керівника ЗНЗ на черговому занятті, яке відбулося 18 грудня у Орв’яницькому навчально-виховному комплексі «ЗОШ І – ІІІ ступенів- ДНЗ».
У процесі заняття учасники ознайомилися із зразками планування розділів внутрішньошкільного контролю в переспективному, річному планах роботи школи, наказами аналітичного характеру, протоколами педагогічної ради, де слухалися питання вивчення стану викладання предметів, моніторингу якості освіти. У центрі уваги слухачів заняття був аналіз уроку як оперативний вид педагогічного контролю. Після відвідування уроку англійської мови ( вчитель Буткевич Олена Михайлівна) молоді керівники познайомилися з основами самоаналізу уроку вчителем, розібрали варіанти аналізу уроку за різними схемами, з різною метою відвідування уроку, отримали майстер-клас аналізу уроку директора Орв’яницького НВК Буткевич Алли Іванівни. Продовжилась робота учасників заняття диференційовано: з директорами шкіл- у кабінеті директора, із заступниками директорів з навчально-виховної роботи- у кабінеті заступника директора з НВР Правник Ніни Петрівни, де кожен слухач заняття мав змогу попрацювати з презентаційним матеріалом, документами, нормативною базою з питань організації контрольно-аналітичної діяльності, порівняти зміст та якість ділової документації з власною, отримати відповіді на актуальні управлінські питання в традиційній рубриці «Запитуєте - відповідаємо».
На закінчення заняття кожен учасник отримав завдання зробити письмовий аналіз відвіданого у своїй школі уроку і підготувати його захист на наступній зустрічі в рамках роботи «Школи новопризначеного керівника».
Завідувач райметодкабінету Т.Таборовець
Доступно для завантаження:
|