Чергове засідання Школи адаптації молодого вчителя іноземної мови
11 березня 2014 року на базі Смородського НВК відбулося засідання Школи адаптації молодого вчителя іноземної мови з проблеми ’’Робота з обдарованими учнями на уроках та позаурочний час’’. Основним завданням було сформулювати ознаки творчої особистості, виробити алгоритм роботи вчителя з обдарованими учнями. В ході роботи розглядалися питання щодо нормативно-правового забезпечення формування інтелектуального потенціалу , ролі вчителя в моделі особистісно-орієнтованого навчання . Учитель німецької мови Дубровицького НВК, керівник Школи адаптації молодого вчителя Сокол М.Ф. поділився досвідом роботи з обдарованими учнями: виявлення обдарованих учнів, поурочна та позаурочна робота. Особливу увагу приділив підготовці учнів до науково-дослідницької діяльності.
У творчій лабораторії вчителя англійської мови Смородського НВК Чмель Л.В. відбувся перегляд показового уроку у 5 класі з теми ’’Велика Британія’’, на якому молоді вчителі мали змогу відстежити створення умов для самореалізації школярами творчих здібностей. Після самоаналізу та аналізу уроку провели експрес-інформацію ’’По сторінках фахових журналів’’, виробили методичні рекомендації.