Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого часу вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо.
З метою вироблення методичних рекомендацій для вчителів хімії загальноосвітніх навчальних закладів щодо підготовки змісту кожної із окреслених основних підсистем уроку (організаційної, дидактичної, психологічної, виховної, санітарно-гігієнічної), вибору принципів, методів і технологій їх реалізації, самоаналізу ефективності кожної з них окремо взятої та уроку в цілому як педагогічної системи в межах районного педагогічного вернісажу 27.03.2014 року відбувся семінар для вчителів хімії за темою «Моделюємо продуктивний урок».
В процесі проведення методичного заходу сформульовані ознаки сучасного уроку хімії; осмислені і окреслені шляхи втілення змістових ліній у процесі вивчення хімії;
презентовано уроки: «Оксиген. Добування кисню в лабораторії» (вч. Грушко Н.С.), «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» (Пінчук Н.М.);
презентовано досвід використання активних форм навчання на уроках хімії. 3 групи вчителів, перед якими були окреслені відповідні завдання щодо традиційних етапів уроку, намагались створити творчу, цікаву подачу матеріалу за допомогою інтерактивних засобів, інноваційних методів навчання. Кожна група надала звіт, всі педагоги були активні, доповнювали, обговорювали, коректували. Сподіваємось, що матеріали семінару будуть корисними й допоможуть вчителям хімії у підготовці та проведенні уроків на високому рівні.