Я крокую до майстерності
Будь-який молодий учитель, який нещодавно перетнув поріг школи, зіштовхується з безліччю проблем, пов’язаних з професійною самоідентифікацією, із сприйняттям старших колег та, насамперед, утвердженням у дитячому колективі. Різка переорієнтація ролей від вчорашнього учня до вчителя зобов’язує молодого педагога шукати безболісні, комфортні шляхи адаптації в шкільному середовищі. Як достойно проявити себе, зарекомендувати відповідальним та сумлінним працівником, як знайти спільну мову з дітьми, чи потрібні компроміси між обов’язками та бажаннями? Такі питання розглядалися на засіданні школи адаптації молодого педагога-організатора 13 січня 2014 року на базі районного методичного кабінету.
На засіданні були присутні педагоги-організатори із 12 загальноосвітніх навчальних закладів. Робота пройшла в два етапи. На першому – учасники засідання взяли участь в занятті з елементами тренінгу на тему: «Сучасний педагог-організатор: Яким йому бути?». Особливо цінним був другий етап зустрічі, де молоді педагоги-організатори презентували свої напрацювання «Мої педагогічні знахідки» (Микуляк С.О., Вербівський НВК, Серко О.М., Людинська ЗОШ, Легка Л.А.,Удрицький НВК, Карпович А.І.0 Смородський НВК).
Успішність вчителя пов’язана зі здатністю досягати високих результатів у професійній діяльності, тобто з професійною майстерністю. Бути успішним педагогом – це, насамперед, бути ефективним, вміти досягати конкретних й досить високих результатів у процесі навчання і виховання учнів. Вдало проведений виховний захід, співбесіда з батьками, успішний виступ перед колегами, перемога вихованців у творчих конкурсах, виконання «проблемних» ділянок роботи, публікація з власного досвіду у друці чи Інтернеті, - все це підтримує високу самооцінку педагога-організатора та спонукає його до нових успішних звершень.
Доступно для завантаження:
|