Інтерактивним технологіям - так
26 березня 2013 року у Колківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів зібралися на семінар – практикум учителі англійської і німецької мов з теми ’’Інтерактивні технології як засіб формування комунікативної компетенції’’та вчителі іноземної мови 1-4 класів з теми ’’Організація читання на уроках іноземної мови як джерело семантичної , мовної та комунікативної компетенції’’. Розпочався семінар з активізації опорних знань учасників щодо визначення терміну ’’Інтерактивне навчання’’за допомогою прийомів ’’Внутрішній діалог’’, ’’2-4-разом’’, ’’Коло ідей’’, проведеним методистом РМК Цибульською А.П. Члени районної творчої групи Дячок Н.В., вчитель англійської мови Удрицької ЗОШ І-ІІІст, Лясковець Л.О., вчитель англійської мови Дубровицької ЗОШ І-ІІІст. № 1 презентували калейдоскоп інноваційних технологій з елементами тренінгу. Учителі, що навчають іноземної мови у початковій ланці, за допомогою ’’мозковогу штурму’’ систематизували свої знання щодо методів, прийомів та засобів формування техніки читання . Досвідом роботи з питань використання інтерактивних при організації читання та використання системи вправ для формування навичок читання поділилися вчителі англійської мови Залузької ЗОШ І-ІІІ ст. Куришко Т.В., Котяш В.М. та Берестівської – Буткевич М.О.
Перед відвідуванням показових уроків вчителі іноземної мови Колківської ЗОШ презентували свої портфоліо. Олексійовець Лідія Анатоліївна провела інтерактивний урок у 5 класі з теми ’’Подорож у Лондон’’з використанням групової форми роботи, методів ’’ мікрофону,’’’ мозкового штурму ’’та ’’дерева рішень’’. Грезенталь Надія Федорівна ,учитель німецької мови, на уроці у 8 класі з теми ’’Звички харчування’’ організувала дітей на роботу в групах парах, різні види робіт з текстом, реченням, складанням колажу. Цікавим і ефективним був урок у 3 класі з теми ’’Герої мультфільмів’’, на якому вчитель англійської мови Кондратюк Руслан Віталійович продумав цікаві дотекстові та післятекстові завдання, що стимулювало почуття задоволеності. Учителі провели самоаналіз уроків, а колеги під час обговорення підкреслили методичну майстерність, творчий підхід до підготовки та проведення уроків.
Керівник методичного об’єднання Лясковець Л.О. поділилася з колегами враженнями та інформацією про участь у роботі обласного науково-практичного семінару вчителів іноземної мови ’’Формування соціальної компетентності учнів засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови та в позаурочний час’’. Завершився семінар методичним постскриптумом: традиційні та інтерактивні методи: ’’за і проти’’. Думка була однозначною: ’’так’’інтерактивнм технологіям. Учасниками семінару були вироблені рекомендації.
|