Формуємо учня-читача
14 квітня 2014 року на базі Селецького НВК відбувся семінар-практикум учителів української мови і літератури з теми ’’Робота з художнім текстом на особистісно зорієнтованому уроці української літератури’’. Учасники семінару закцентували увагу на розв’язанні проблеми виховання читацької культури особистості на особистісно зорієнтованому уроці через систему використання різноманітніх методів, прийомів і видів навчальної діяльності, де діалогічні форми стають пріоритетними. Показові уроки, які провели учителі української мови і літератури Дворак Г.Й. (11 клас, ’’Григір Тютюнник. Новела ’’Три зозулі з поклоном’’), Кузіна Л.С.( 5 клас,’’ Григір Тютюнник.Зміст оповідання ’’Дивак’’. Світ людини і світ природи’’), показали, що учитель на уроці –наставник, який підтримує, бесідує з учнем як читач, забезпечує суб’єкт-суб’єктні відносини, ситуативність навчання (створення особистісно зорієнтованих ситуацій: успіху, вибору (домашніх завдань, способу опрацювання навчального матеріалу, змісту навчання тощо). Емоційно пройшло обговорення уроків. Учителі-словесники високо оцінили роботу колег, відзначивши їх особистісний творчий потенціал. Окремі вчителі призналися, що відвідані уроки, а це були уроки Любові і Добра, примусили їх переглянути і переосмислити окремі життєві ситуації.
![](/2014/cibulska/ukr_sel_04.jpg)
Учитель української мови і літератури Залузького НВК Котяш Л.О. провела для колег майстер-клас, на якому продемонструвала інтенсивні методи, прийоми навчання на уроці аналізу художнього твору з використанням методики’’слідом за автором’’.
![](/2014/cibulska/ukr_sel_01.jpg) |