Субота, 20.04.2024, 01:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Квітень » 18 » Формуємо учня-читача
12:02
Формуємо учня-читача

Формуємо учня-читача

    14 квітня 2014 року на базі Селецького НВК відбувся семінар-практикум учителів української мови і літератури  з теми ’’Робота з художнім текстом на особистісно зорієнтованому уроці української літератури’’.  Учасники семінару закцентували увагу на розв’язанні проблеми виховання  читацької культури особистості  на особистісно зорієнтованому уроці через систему використання різноманітніх методів, прийомів і видів навчальної діяльності, де діалогічні форми стають пріоритетними. Показові уроки, які провели учителі української мови і літератури  Дворак Г.Й. (11 клас, ’’Григір Тютюнник. Новела ’’Три зозулі з поклоном’’), Кузіна Л.С.( 5 клас,’’ Григір Тютюнник.Зміст оповідання ’’Дивак’’. Світ людини і світ природи’’), показали, що учитель на уроці –наставник, який підтримує, бесідує з учнем як читач, забезпечує суб’єкт-суб’єктні відносини, ситуативність навчання (створення особистісно зорієнтованих ситуацій: успіху, вибору (домашніх завдань, способу опрацювання навчального матеріалу, змісту навчання  тощо). Емоційно пройшло обговорення уроків.     Учителі-словесники високо оцінили роботу колег, відзначивши їх особистісний творчий потенціал. Окремі вчителі призналися, що відвідані уроки, а це були уроки Любові і Добра, примусили  їх переглянути і переосмислити окремі життєві ситуації.

         


    Учитель української мови і літератури Залузького НВК Котяш Л.О. провела для колег  майстер-клас, на якому продемонструвала інтенсивні методи, прийоми навчання на уроці аналізу художнього твору з використанням методики’’слідом за автором’’. 

Категорія: Вчительські новини | Переглядів: 705 | Додав: romachkin | Теги: Селецький НВК, Цибульська, Формуємо учня-читача | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz