Плекати духовність у кожній дитині - святий обов’язок і справа честі педагога
Лише духовно багатий, морально довершений вихователь здатний збагнути складну, часто сповнену суперечностей душу дитини і плекати у неї паростки духовності. В.О.Сухомлинський 4 грудня в Дубровицькому РМК відбувся районний семінар-практикум завідувачів, методистів ДНЗ, заступників директора НВК з дошкільної освіти з теми: «Духовний розвиток дітей дошкільного віку». Адже чи може бути щось важливіше для особистісного становлення дитини, ніж її духовний світ, система справжніх цінностей, які визначають її розвиток? Під час теоретичного модулю було розглянуто питання: «Духовний розвиток дітей дошкільного віку» (Горбачевська В.І., заступник директора Орв’яницького НВК); «Педагог як співавтор духовного простору дитини в системі гуманістичного виховання В.О.Сухомлинського» (Катрук О. С., методист РМК); «Духовні цінності у спадщині В.О.Сухомлинського» (Торош Г.І., заступник директора Велюнського НВК). Слухачі семінару-практикуму переглянули відеозаписи заняття з дітьми середньої групи в музеї-світлиці ДНЗ Орв’яницького НВК з теми: «Хустинонько терновая», яке провели вихователі Васькевич Н.І., Мельник Т.М.; розваги з дітьми старшої групи цього ж закладу з теми: «Українські вечорниці» (Пінчук М.П., музкерівник, Корж С.І., вихователь). Одне із завдань дошкільної освіти сьогодні - спрямувати діяльність сучасного педагога на пошук засобів пробудження тих чи інших емоційних переживань, які слугуватимуть спонуками до зовнішніх вчинків і поведінки особистості, розвитку його духовності.
Методист РМК О.Катрук
|