Диференційований підхід на уроках образотворчого мистецтва
Для успіху навчально-виховного процесу дуже важливо створити такі умови, за яких максимально реалізувалися б індивідуальні можливості кожного учня. Діти приходять в школу з різними задатками, які з роками розвиваються в різноманітні здібності. Місія вчителя – не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю, школою. Для цього вчитель повинен знати кожного свого учня, цікавитись ним, як особистістю, організувати роботу учнів на уроці так, щоб кожному учневі були створені сприятливі умови для виховання й навчання. І саме, диференціація як принцип навчання передбачає таку організацію роботи на уроці. Вона дає можливість знизити навантаження на учнів і підвищити мотивацію навчання.
Саме така проблема розглядалася на засіданні семінару–практикуму вчителів образотворчого мистецтва, який відбувся 18 грудня у Залузькому навчально-виховному комплексі «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» з теми «Організація навчальної діяльності учнів на засадах диференційованого навчання». Диференційований підхід в навчально – виховному процесі дає можливість усунути перевантаження учнів, позбавитися комплексу «середнього учня», своєчасно виявити прогалини в знаннях, забезпечувати оптимальний режим роботи кожного учня на уроці і в дома.
Радо й привітно зустріла адміністрація Залузького навчально-виховного комплексу. Під час теоретичної частини семінару-практикуму учасники слухали виступи, що супроводжувалися мультимедійними презентаціями, на теми: «Диференціація навчання – джерело підвищення ефективності навчального процесу» (С.М.Ярмошевич методист РМК), «Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. світня галузь «Мистецтво»» (Л.Л.Котяш заступник директора з навчально-виховної роботи), «Використання різнорівневих завдань як ефективний метод забезпечення навчально-виховного процесу» ( з досвіду роботи вчителів образотворчого мистецтва Залузького НВК). Відвідали показовий урок Годунко Наталії Іванівни образотворчого мистецтва у 7 класі та брали активну участь у виготовлені соснової гілочки з шишками.
Документи для завантаження:
|