хочеться, щоб освіта була природною.... такою як у Сухомлинського.... невимушеною школою, де паперова робота займає не 50% усього часу....без корупції, без неуцтва....(у кадрах)..., щоб кожен учасник навч-вих процесу жив своєю діяльністю, чи то вчитель чи то учень, а не вимучував години і уроки, адже так страшно, коли педагог іде до дітей у клас із поганим настроєм.... а ще страшніше, коли діти не хочуть не те що вчитися, нічого не хочуть серед безмежжя невідомого і непізнаного, а прагнуть тільки штучності комп'ютерної гри.... щодо перспектив нашої освіти, то я хотіла б побачити ідеї Степанишина Бориса Ільковича втілені в життя, коли видаються атестати 3 зразків: А, В, С - кожен документ закріплюється за правом вступу лише до закладів із певним рівнем акредитації ( напр. А - ІІІ-ІV , якщо С, то ніяк я там вчитися вже не буду) під час навчання чітко формуються профільні групи у кожній школі ( якщо я ненавиджу фізику, то не буду вивчати її, а лише дізнаюсь про неї що воно таке, "прослухаю", а якщо люблю літературу, то буду ходити щодня і тому под.) американський принцип розподілу....
а ще якби ініціатива вчителя не прибивалася згори сухим наказом :зробити не те, що ви хочете, а те, що треба!