Неділя, 28.04.2024, 14:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 23 » Професійна компетентність педагога-організатора
18:27
Професійна компетентність педагога-організатора
Професійна компетентність педагога-організатора

   Школа – це унікальна система, особливий світ,  де рух не припиняється ні на хвилину, адже його складовими часточками є діти, учнівська молодь і педагоги. А для того, що цей рух був сприятливим, плідним для кожного його учасника необхідна чітка злагоджена робота щодо організації навчально-виховного процесу. Особлива роль у цьому процесі належить педагогу-організатору. Проблеми пошуку ефективних шляхів, інноваційних технологій для формування професійної компетентності  сучасного педагога-організатора є особливо важливою для навчальних закладів. В наш час від педагога-організатора вимагається все більш високий рівень професіоналізму в роботі з дітьми, вміння організувати спілкування, вибудувати відносини з кожною дитиною таким чином, щоб сприяти її духовному розвитку і вихованню.
   21 січня на базі  Осівського навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» відбувся семінар-практикум педагогів-організаторів з теми «Інноваційні технології національно-патріотичного виховання учнів в сучасній школі». Головною запорукою процвітання держави є національно-патріотичне виховання учнів в сучасній школі. Саме вони вносять свої корективи у суспільне життя, етико-моральні засади. Щоб ці реформи не призводили до краху, національно-патріотичне виховання повинно супроводжувати молодь впродовж всього їхнього життя.
   Під час теоретичної частини семінару-практикуму учасники слухали виступи, що супроводжувалися мультимедійними презентаціями, на теми: «Модель професійної компетентності педагога-організатора щодо формування ціннісних ставлень особистості» (С.М.Ярмошевич, методист РМК), «Проектування виховної діяльності педагога-організатора, врахування психологічних і індивідуальних особливостей дітей, при плануванні та проведенні виховної роботи в школі по реалізації Програми національного виховання учнівської молоді » (Г.Г. Бруяка, педагог-організатор Заслуцького НВК), «Проектна діяльність , як ефективна технологія реалізації національнол-патріотичного виховання» (Б.В.Пінчук, директор Осівського НВК), «Роль учнівського самоврядування в активації творчих здібностей учнівської молоді»(В.А.Шевчук, Президент шкільної країни «Квіткова Юність»).
    
   У практичній частині (В.Я.Петрович, педагог-організатор) провів тренінг на тему: «Пошук інтерактивних шляхів формування ціннісних ставлень особистості», в якому взяли участь усі учасники семінару.


Категорія: Вчительські новини | Переглядів: 1160 | Додав: romachkin | Теги: Ярмошевич, Пінчук, семінар-практикум педагогів-організ, Осова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz