П'ятниця, 26.04.2024, 16:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 28 » Моделюємо продуктивний урок
17:12
Моделюємо продуктивний урок

Моделюємо продуктивний урок  

 Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого часу вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо. 
   З метою вироблення   методичних рекомендацій    для     вчителів  хімії  загальноосвітніх  навчальних закладів   щодо    підготовки    змісту    кожної   із   окреслених основних  підсистем уроку (організаційної, дидактичної, психологічної,  виховної, санітарно-гігієнічної), вибору принципів,  методів  і технологій  їх реалізації,    самоаналізу  ефективності  кожної з  них окремо  взятої та уроку в цілому як педагогічної системи в межах районного педагогічного вернісажу 27.03.2014 року відбувся семінар для вчителів хімії за темою «Моделюємо продуктивний урок». 
В процесі проведення методичного заходу сформульовані  ознаки сучасного  уроку хімії; осмислені і окреслені шляхи втілення змістових ліній у процесі вивчення хімії;
   презентовано уроки: «Оксиген. Добування кисню в лабораторії» (вч. Грушко Н.С.), «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» (Пінчук Н.М.);
   презентовано  досвід використання активних форм  навчання на уроках хімії. 3 групи вчителів, перед якими були окреслені відповідні завдання  щодо традиційних етапів уроку, намагались створити творчу, цікаву подачу матеріалу за допомогою інтерактивних засобів, інноваційних методів навчання. Кожна група надала звіт, всі педагоги були активні, доповнювали, обговорювали, коректували. Сподіваємось, що матеріали семінару будуть корисними й допоможуть вчителям хімії у підготовці та проведенні уроків на високому рівні. 

Доступно для завантаження (одним файлом):
- Програма семінару-практикуму вчителів хімії (буклет);
- Анкета Мій урок;
- Вимоги до сучасного уроку;
- Критерії оцінювання;
- Нестандартні уроки (лекції, семінари);
- ПОвний аналіз уроку;
- Технологічна карта уроку;
- Сучасний урок хімії (Федорова М.І., методист РМК).

Категорія: Вчительські новини | Переглядів: 825 | Додав: romachkin | Теги: семінар-практикум, рмк, Пінчук Т.М., Федорова М.І., хімія | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz