Понеділок, 29.04.2024, 14:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 14 » Я крокую до майстерності
16:31
Я крокую до майстерності
Я крокую до майстерності

   Будь-який молодий учитель, який нещодавно перетнув поріг школи, зіштовхується з безліччю проблем, пов’язаних з професійною самоідентифікацією, із сприйняттям старших колег та, насамперед, утвердженням у дитячому колективі. Різка переорієнтація ролей від вчорашнього учня до вчителя зобов’язує молодого педагога шукати безболісні, комфортні шляхи адаптації в шкільному середовищі. Як достойно проявити себе, зарекомендувати відповідальним та сумлінним працівником, як знайти спільну мову з дітьми, чи потрібні компроміси між обов’язками та бажаннями? Такі питання розглядалися на засіданні школи адаптації молодого педагога-організатора 13 січня 2014 року на базі районного методичного кабінету. 
   
   На засіданні були присутні педагоги-організатори із 12 загальноосвітніх навчальних закладів. Робота пройшла в два етапи. На першому – учасники засідання взяли участь в занятті з елементами тренінгу на тему: «Сучасний педагог-організатор: Яким йому бути?». Особливо цінним був другий етап зустрічі, де молоді педагоги-організатори презентували свої напрацювання «Мої педагогічні знахідки» (Микуляк С.О., Вербівський НВК, Серко О.М., Людинська ЗОШ, Легка Л.А.,Удрицький НВК, Карпович А.І.0 Смородський НВК).

   Успішність вчителя пов’язана зі здатністю досягати високих результатів у професійній діяльності, тобто з професійною майстерністю. Бути успішним педагогом – це, насамперед, бути ефективним, вміти досягати конкретних й досить високих результатів у процесі навчання і виховання учнів. Вдало проведений виховний захід, співбесіда з батьками, успішний виступ перед колегами, перемога вихованців у творчих конкурсах, виконання «проблемних» ділянок роботи, публікація з власного досвіду у друці чи Інтернеті, - все це підтримує високу самооцінку педагога-організатора та спонукає його до нових успішних звершень.


   Доступно для завантаження:

Категорія: Освіта України | Переглядів: 748 | Додав: romachkin | Теги: педагог-організатор, Ярмошевич | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz