Чергове засідання Школи адаптації молодого вчителя іноземної мови
11 березня 2014 року на базі Смородського НВК відбулося засідання Школи адаптації молодого вчителя іноземної мови з проблеми ’’Робота з обдарованими учнями на уроках та позаурочний час’’. Основним завданням було сформулювати ознаки творчої особистості, виробити алгоритм роботи вчителя з обдарованими учнями. В ході роботи розглядалися питання щодо нормативно-правового забезпечення формування інтелектуального потенціалу , ролі вчителя в моделі особистісно-орієнтованого навчання . Учитель німе
... Читати далі »
19 лютого 2014 року на базі КУ ’’Дубровицький районний методичний кабінет’’був проведений семінар-практикум учителів української мови і літератури з теми ’’Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови.’’ Мета семінару: обговорення та обмін досвідом з проблем формування комунікативної компетентності школярів у процесі вивчення української мови, застосування сучасних педагогічних технологій для формування мовленнєвої особистості.
Методист РМК А.Цибульська виступила з питання ’’Науково-методичні надбання сучасних підходів до формування комунікативної компетентності учнів’’. Досвідом роботи поділилися :учитель української мови і літератури Бережківської ЗОШ
... Читати далі »
Учителі-суспільники ділилися досвідом з методики розвитку обдарованості школярів та формування картографічних умінь в учнів
19 лютого 2014 року у приміщенні ЦПО відбулися спільні засідання учителів суспільних предметів району усіх категорій, що входять до різних методичних форм роботи. З метою актуалізації та розширення знань вчителів із теоретичних основ роботи з обдарованими учнями, створення умов для обміну творчими ідеями та досвідом роботи з розвитку обдарованості школярів при викладанні суспільних предметів учителі-члени районної творчої групи виступили з презент
... Читати далі »
18 лютого 2014 року відбувся семінар-практикум учителів англійської мови з теми ’’Інноваційні форми роботи як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови’’на базі Орв’яницького НВК. Теоретична частина семінару була спрямована на поширення обізнаності учасників з питань розрізнення термінів ’’технологія’’ та ’’метод’’, ознайомлення вчителів з когнітивними та гуманістичними підходами для розвитку творчих здібностей школярів. Учитель англійської мови Велюнського НВК Сас Н.І. поділилася досвідом роботи з питання ’’Особистісно зорієнтоване навчання як інноваційна система для забезпечення внутрішньої мотивації учня, творчої особистості’’.
Наш час – час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й в навчально-виховному процесі. Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями. Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо вчитель сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації навчально-виховного процесу.
Школа отримала можливість самостійно обирати орієнтири і цільові установки власної діяльності. В умовах демократизації шкільного життя, переходу до громадсько-державної,
... Читати далі »
ПОБУВАТИ У КОЖНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ РАЙОНУ - таку мету поставили перед собою заступники директорів з навчально-виховної роботи на 2013-2014 навчальний рік. Саме тому на районному рівні організовано пізнавальні творчі візити в навчальні заклади з метою ознайомлення з навчально-мтодичною роботою у педколективах, творчими вчительськими та учнівськими надбаннями, інноваційними процесами, що відбуваються у навчальних закладах. 11 лютого 2014 року така поїздка відбувалася за напрямком Дубровицька ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 – Бережківська ЗОШ І – ІІІ ступенів - Велюнський НВК – Жаденський НВК-Миляцький НВК. Учасники поїздки побували у музеях історії шкіл, виховних та методичних центрах, опрацювали зразки управлінської та навчально-методичної документації, мали змогу оцінити таланти учительства у
... Читати далі »
Ніхто не вірить у гіпотезу, за виключенням того, хто її висунув, але всі вірять у експеримент , за виключенням того, хто його проводить. Саме з таких слів хочеться розпочати повідомлення про те, що 30 січня 2014 року, в залі Дубровицького районного методичного кабінету, відбулося рандеву творчих лабораторій районного рівня з теми експериментальних досліджень: «Формування інноваційного освітнього простору шляхом упровадження сучасних освітніх технологій», «Формування ціннісних ставлень конкурентоспроможної особистості через реалізацію Програми національного виховання учнівської молоді».
Школа – це унікальна система, особливий світ, де рух не припиняється ні на хвилину, адже його складовими часточками є діти, учнівська молодь і педагоги. А для того, що цей рух був сприятливим, плідним для кожного його учасника необхідна чітка злагоджена робота щодо організації навчально-виховного процесу. Особлива роль у цьому процесі належить педагогу-організатору. Проблеми пошуку ефективних шляхів, інноваційних технологій для формування професійної компетентності сучасного педагога-організатора є особливо важливою для навчальних закладів. В наш час від педагога-організатора вимагається все більш високий рівень професіоналізму в роботі з дітьм
... Читати далі »
Диференційований підхід на уроках образотворчого мистецтва
Для успіху навчально-виховного процесу дуже важливо створити такі умови, за яких максимально реалізувалися б індивідуальні можливості кожного учня. Діти приходять в школу з різними задатками, які з роками розвиваються в різноманітні здібності. Місія вчителя – не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю, школою. Для цього вчитель повинен знати кожного свого учня, цікавитись ним, як особистістю, організувати роботу учнів на уроці так, щоб кожному учневі були створені сприятливі умови для виховання й навчання. І саме, диференціація як принцип навчання пере
... Читати далі »