Вівторок, 23.04.2024, 19:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Методичні рекомендації на 2010-2011 навчальний рік [0]
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році
ЗНО-2010 підсумки та перспективи [0]
ЗНО-2010 підсумки та перспективи
Навчальні програми для старшої школи [1]
Навчальні програми для старшої школи з українською мовою навчання
Навчальні посібники та література [1]
Електронні копії навчальних посібників
Дошкілля [25]
матеріали, що стосуються питань виховання та навчання дітей дошкільного віку
Освіта України [30]
Інформаційні повідомлення, новини, інтерв'ю
Вчительські новини [54]
Вчительські новини, новини про роботу методоб'єднань, семінари-практикуми, наради, тощо...
Конкурси та олімпіади [27]
ДПА [1]
Державна підсумкова атестація у загальноосвітніх навчальних закладах
Вступ 2011 [0]
Вступна кампанія 2011
Програми для курсів за вибором та факультативів [1]
ЗНО-2012 [0]
Підсумкові накази відділу освіти [7]
Підсумкові накази відділу освіти Дубровицької РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Листопад » 26 » Особливості проектування й методики уроку
17:34
Особливості проектування й методики уроку

Особливості проектування й методики уроку суспільних предметів в контексті оновлення змісту історичної освіти

   Так звучала тема районного семінару-практикуму учителів суспільних предметів, який відбувся у приміщенні ЦПО 26 листопада 2014 року. 
   Про шляхи та умови досягнення професійної компетентності сучасним учителем суспільних предметів говорила Пікнер Т. М. (методист РМК), закцентувавши увагу на прикладах досягнень у професійному зрості окремих вчителів суспільних предметів нашого району. Практичну частину семінару забезпечили вчителі суспільних предметів Мочулищенського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ», розпочавши віртуальною подорожжю до свого ЗНЗ.
   «Маю стійке переконання, що кожний справжній вчитель повинен формувати свою власну педагогічну систему, яка допоможе створити найкращі умови для отримання знань учнями, перетворення здобутих знань на переконання і застосування їх у життєвих ситуаціях. Завдання моє, як вчителя,- обрати педагогічні стратегії, що забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми», - ділилася досвідом роботи про особливості проектування й методики уроку правознавства та позакласної роботи з правознавства в контексті оновлення змісту історичної освіти Заблоцька Тамара Василівна, учитель Мочулищенського НВК. А Шеремета Лілія Петрівна, учитель історії того ж загальноосвітнього навчального закладу, показала відеоурок: практичне заняття «Про що можна дізнатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево» (5 клас), та досить професійно зробила з використанням презентації самоаналіз уроку.

         

Тетяна Пікнер, методист КУ РМК

Для завантаження:
- Досвід роботи учителя правознавства Мочулищенського НВК Заблоцької Т.В.;
- Презентація до теми “Про що можна довідатись з сімейного фотоальбому. Родинне дерево” (Шеремета Л.П., учитель історії Мочулищенського НВК);
- Методичні  рекомендації та література до семінару-практикуму вчителів суспільних предметів з теми «Особливості проектування й методики уроку суспільних предметів в контексті оновлення змісту історичної освіти».

Категорія: Вчительські новини | Переглядів: 782 | Додав: romachkin | Теги: Пікнер Т.М., суспільні предмети, Заблоцька Т.В., семінар учителів | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz